Gyakran ismételt kérdések

Hogyan találhatok rá a nekem megfelelő élményre?

A főoldalon kiemelt ajánlataink közül böngészhet. Az oldal tetején a főmenüben kiválaszthatja az élményajándékok menüpontban a kategóriát, ha tudja, milyen típusú élményt keres. Kereshet a főmenüben alkalom és az ajándékozott személye szerint is a Kinek szól? menüpontban. Ha van konkrét elképzelése, a keresőbe beírhatja a kulcsszót! Keresését tovább finomíthatja az Élménykeresővel. Ha személyes tanácsra van szüksége, kérje ajándékszakértőnk segítségét a 06 1 225 7264 telefonszámon.

Mi az a „voucher”?

A voucherről bővebben itt olvashat.

Hol vásárolhatok NagyNap.hu vouchert?

Ön megveheti a kiválasztott NagyNap.hu élményt kényelmesen webáruházunkon keresztül, vagy ajándékszakértőnk segítségével telefonon a 06 1 225 7264 telefonszámon.

Milyen módon fizethetem ki a megrendelt vouchert?

A fizetési módokról bővebben itt olvashat.

Mit tudhatok a voucher kézbesítéséről?

A szállítással kapcsolatos információkról bővebben itt olvashat.

Meg kell adnom előre az élmény időpontját is, vagy van lehetőség arra, hogy később a megajándékozott jelölje ki a neki megfelelő időpontot?

A 2014. szeptember 30-ig vásárolt NagyNap.hu voucher érvényessége a vásárlástól számított hat hónap, a 2014. október 1-je után vásárolt voucherek érvényessége a vásárlástól számított 12 hónap. A voucher érvényessége az akciós és a szezonális programoknál 12 hónapnál rövidebb is lehet, kérjük figyelje a feltüntetett érvényességi időt. Ez alatt az idő alatt fel kell használni a vouchert, ezért javasoljuk, hogy mielőbb érvényesítse a vouchert és foglaljon időpontot a választott szolgáltatást nyújtó partnerüknél, amelyet természetesen a megajándékozott is megtehet.

Vannak-e korlátozások (pl. korra, súlyra vagy magasságra vonatkozóan), amelyeket figyelembe kell vennem a voucher megvásárlásakor?

Néhány NagyNap.hu élmény esetében vannak ilyen korlátozások, amelyek kizárólag a résztvevő(k) testi épségének megőrzését szolgálják. Ezen megkötéseket minden ilyen élmény leírásában kiemelve feltüntettük. Mivel ez az élmények jellegéből fakad, így ez élményenként más és más lehet. Kérjük, vásárlás előtt győződjön meg róla, hogy ezen feltételeknek Ön vagy az ajándékozott megfelel. Amennyiben Ön mégis olyan élményt vásárol, amelyet Ön vagy az ajándékozott a megkötések miatt nem tud felhasználni, úgy az ajándékot ki tudjuk cserélni a Szolgáltatási feltételekben leírtak szerint.

Mégsem kívánom igénybe venni a megvásárolt NagyNap voucherem. Igényelhetek pénzvisszatérítést?

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog illeti meg a vevőt internetes vásárlás esetén. A NagyNap.hu voucher átvételétől számított 30 napon belül lehet élni az elállási joggal. Ebben az esetben a voucher árát visszatérítjük. Az erre vonatkozó kérést kérjük, írásban jelezze felénk az  e-mail címen!

Biztonságosan kezeli a NagyNap.hu a személyes adataimat?

Természetesen. Személyes adatai felhasználásával kapcsolatban kérjük, tekintse meg az Adatvédelmi elveket.

Kaptam egy NagyNap.hu vouchert, hogyan tudok a programra időpontot foglalni?

Kérjük keresse meg a VOUCHER lapot, ami az élmény leírását követő lap. Ezen az oldalon találja az élmény szolgáltatójának az elérhetőségeit. Ha már tudja, hogy mikor szeretné felhasználni a vouchert, és részt venni a programon, akkor egyeztessen időpontot partnerünkkel.

Van-e lehetőségem arra, hogy a NagyNap vouchert egy másik élményre cseréljem?

Igen! Amennyiben még nem használta fel voucherét, úgy van lehetőség a cserére. Az esetleges módosítási kérést az  ügyfélszolgálati e-mail címre kérjük eljuttatni! Ellenőrizzük a voucher érvényességét a Voucher szám és a Biztonsági kód alapján. Ha a voucher érvényessége nem járt le és a voucher nem lett felhasználva, a cserének nincs akadálya, a csere díjmentesen végezhető. További információkért ill. a csere elvégzéséért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 1 225 7264-es telefonszámon!

Átruházhatom másra az általam vásárolt NagyNap.hu voucheremet?

A voucher alapvetően nem névre szól, kizárólag számlázás és kézbesítés céljából kérjük be adatait. Így természetesen minden voucher átruházható vagy ajándékba adható. Fontos azonban ügyelni a voucheren feltüntetett érvényesség idejére, valamint az esetleges korlátozásokra is.

Rossz idő esetén is megrendezik az élményeket?

Számos NagyNap.hu élmény jelentős mértékben függ az időjárástól. Minden élmény tudnivalói közt szerepel erre vonatkozó információ.Mielőtt Ön részt vesz egy élményen, javasoljuk, hogy még indulás előtt hívja fel partnerünket, akinél az időpontot lefoglalta, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a programot a szolgáltató partner megtartjal! Amennyiben az időjárás miatt kell a program elmarad, természetesen lehetősége van új időpont egyeztetésére és lefoglalására.

Már lefoglaltam egy időpontot. Lemondhatom ezt az időpontot, vagy esetlegesen foglalhatok helyette másikat?

Alapvetően ez a szolgáltató partnertől függ, hiszen a lefoglalt időpontot az adott partnernél lehet módosítani ill. lemondani. Általánosan elmondható, hogy a lefoglalt időpontot megelőző 5 napon belül már nem lehet az időponton módosítani vagy lemondani! Amennyiben a lefoglalt időpontban a voucher felhasználója nem jelenik meg a program helyszínén, akkor a vouchert felhasználtnak tekintjük, és nincs lehetőség újabb időpont foglalására.

A voucher egy megadott időpontban lejár. Eddig az időpontig kell részt vennem az élményben?

Igen. A lejárati dátum az élmény felhasználásának időpontjára vonatkozik, így még az adott időpont előtt kell elvégezni a voucher érvényesítését és az időpont egyeztetését a partnerrel, le kell foglalni a fix időpontot, és részt kell venni a programon.

Fontolgatom, hogy NagyNap.hu-s élményekkel ösztönözném vagy ajándékoznám meg cégem alkalmazottait.

Remek ötlet! Az átlagos, tucatajándékok helyett a NagyNap.hu-n - azonos értékben akár - sokkal különlegesebb, életre szóló élmények közül választhat. Céges ügyfeleink részére egyedi ajánlatot készítünk, amennyiben 10-nél több élményt vásárolnak egyszerre vagy magas létszámú programot keresnek.

Miért van az, hogy az általam kiválasztott élményt nem tudom a kosárba helyezni?

Amennyiben Internet Explorer-t használ, és a biztonsági beállításai a legszigorúbbra vannak állítva, ezek a beállítások okozhatják a problémát. Változtassa meg beállításait az „Eszközök” menüben az „Internet” funkciónál. Itt a „biztonsági” fülnél tudja módosítani a beállításokat.

Nem vagyok benne biztos, hogy minden rendben volt a fizetési tranzakcióval. Hogyan tudom ezt ellenőrizni?

Online megrendelést ill. vásárlást követően visszaigazoló e-mailt kap megadott e-mail címére. Ha nem kapott ilyet, vagy esetleg úgy véli, nem volt minden rendben a fizetési tranzakcióval, kérjük hívjon bennünket a 06 1 225 7264-es ügyfélszolgálati telefonszámon! Adminisztrációs rendszerünkben leellenőrizzük, hogy rendelése beérkezett-e hozzánk, valamint segítünk Önnek a szükséges teendőkben.

Miért kaptam - a webáruházban történő vásárlás során - olyan üzenetet, hogy lejárt az időm?

A kosárba helyezett dolgok tárolására egy idő limitet szabtunk meg. Ha túllépi ezt az időkorlátot, akkor újra bele kell tennie a kosárba a kiválasztott élményeket. Ezt azért vezettük be, hogy Önnek ne maradjon véletlenül nyitott rendelése.

Én is kínálok élményszerű programokat. Hogyan kerülhetnek be a saját programjaim a NagyNap.hu kínálatába?

Törekszünk arra, hogy vásárlóink a legjobb élmények közül választhassanak. Így partnereinknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük. Természetesen örömmel fogadjuk az új és különleges élményeket: várjuk jelentkezését! Javaslatát kérjük, küldje el írásban, fotókkal kiegészítve az e-mail címre!